tirsdag 12. januar 2010

Har mistet sin vakre onkel


I går mistet vi vår kjære Inge. Min snille onkel og verdens vakreste menneske.
Tårene triller, det er vondt å se Motte (bestemor) miste sitt andre barn. Først mamma og nå onkel.
Inge sa at Gud henter de beste først når jeg mistet Mamma og nå føler jeg det akkurat sånn. Du er viden kjent for din varme, ditt barne fokus, barn har alltid rom og kan gjerne være i fokus. Hos deg var verden et magisk eventyr som barn. Jeg savner glohani, kiletrekspill/gitar, blomsterråd og stiklinger. Gjestfriheten og dine vidunderlige pølser og alt det andre du stakk i oss på tur ut døra. Takk for alt du har vist meg og delt med meg, for å smile gjennom hele livet uansett hvor vanskelig det var. Du er en av mine forbilder kjære onkel Inge. Hvil i fred.

Jannekanin
(bildet har tante tatt fra deres fantastiske hage og viser onkels yndlings blomst)

1 kommentar:

  1. Uff Janne! Kondolerer så mye! Det kjennes så urettferdig å miste de man er glad i! Men fint at man har så mange gode minner , slik som du beskriver...... .

    Klem k.

    SvarSlett